"/>hello semua , nurul syamira nama diberi , sweetsour 17 yaa (: seorangg yang sangadd gediks , HAHA :pp . cerewet tuu sudah pastyy (:

Tuesday 27 September 2011

hye :DD

hye guys :)) dah lame ta merepek at blog nie . hehe :DD cepat jew mase berjalan an ? trial sudaa pun pergi meninggal kan saya dan rakan rakan . ta lame lagi spm pulak menjelma . klu di tolak mase utk makan , tido , online and others .. rasenye tinggal lagi berape hari jew nk spm . hushhh .. jgn ! saya tak bersedia agi . huhu :)) . now saya dah mule study ckit ckit dah . hehe :)) bak kate kawan saya , mieza " kite ta bole buad perkara yg lara dah skrg " . saya mmg respect laa at die . die mmg dah berubah sgt . dulu klu ade mase free jew mesti die tido . time ckgu mengajar pun tido . tapi skrg .. ta tido lgsg . asyik mengadap buku jew . hoho . terharu saya rase :)) hehe . saya pun nk jadi rajin cam die laa . kan saya dah berazam nk kalah an iddin . hehe :)) so ape lagy pegy laa bljar NURUL SYAMIRA oiiii . HAHA :DD

No comments:

Post a Comment