"/>hello semua , nurul syamira nama diberi , sweetsour 17 yaa (: seorangg yang sangadd gediks , HAHA :pp . cerewet tuu sudah pastyy (:

Thursday 5 January 2012

life is getting boring .

hyee :)) dah lame sgt ta bercerita ta sini . hehe . bukan ta nk tulis tapi ta tahu nk tulis ape . haha . okayy , sekarang baru saya tahu betape bosan nye dduk di rumah nie . dulu sebelum abis spm , tiap tiap hari berdoa supaya mase berjalan dgn laju nye supaya cepat cepat abis spm . tapi , bile dah cuti nie , hoho . bosan gila . rase cam setiap hari same jew . tade ape yg berbeza pun . abis semua org saya kacau , sampai dah ta tahu nk kcau sapa lagy . hee . tapi org lain pun ade hal lain jugakk . so , saya ta leh laa nk kcau sgt . hurmm . sumpah bosan gila duk umah . pastu ingat nk mintak keje . ta sangka pulakk susah jugakk nk mintak keje nie . saya nie da laa cerewat pasal keje . hee . nk keje yg senang tapi gaji bnyk . mane nk dpt . hee . payah sungguh . :)) nk bergossip pun dah tade teman . dulu ade laa jugak sepupu saya utk kiteowg bergossip , tapi sejak sejak die duk at hospital nie , camne nk gossip . hurmm . imissyou makcik <3 . cepat sembuh yea :)) . sekarang nie bergossip dgn my mom jew laa . hehe , selamat laa my mom jenis yg sporting . haha . :)) . okayy laa , dah ta tahu nk tulis ape lagy . otakk dah blur sejak dah abis skola nie . hee :DD . harap harap lepas nie dpt keje . sgt laa bosann duk di umahh . :pp

No comments:

Post a Comment