"/>hello semua , nurul syamira nama diberi , sweetsour 17 yaa (: seorangg yang sangadd gediks , HAHA :pp . cerewet tuu sudah pastyy (:

Monday 27 June 2011

5 perdagangan 1

saya sayang kelas saya . 5 perdagangan 1 name diberi . bile berada dlm kls bole lupe semua masalah . mane tak nye , ngep , picah and mia slalu sgt buad lawak . klu sehari tnpa mereka rase macam dunia nie senyap jew . dieowg laa yg meriuhkan kls nie . ade jew kerenahnye . waktu exam pun bole maen tendang2 kerusi and tarik tarik tudung . org laen tgh serabut pkir nk tulis jawapan ape . dieowg bole pulak bermesra . saya laa yg paling pening skali sbb duduk dekat mereka . tapi tape , saya ta kesah sbb saya tade laa stress sgt nk jwp soalan yg ta mampu nk jwp tuu . HAHA :)) whatever happen . 5 PERD 1 always be in my heart <3

No comments:

Post a Comment