"/>hello semua , nurul syamira nama diberi , sweetsour 17 yaa (: seorangg yang sangadd gediks , HAHA :pp . cerewet tuu sudah pastyy (:

Friday 24 June 2011

saya sudahh punya blogg ( ! ) :D

ALHAMDULILLAH (: , saya sudahh punya blog hasil usaha sahabat saya bibo eyin ,
terhutangg budii wokk samaa deaa , Hee (: , cantikk taa blogg sayee ?
errrr . kalauu takk cantikk tuu . buad buad cantikk lhaa ehh sayangg ? :D
puas hatyy sudahh ade blogg , bule luah luahh perasaann .
biasa lhaa orgg pmpuan . HATY ade taman . HAHA (:
orangg LELAKI lain lhaa , haty KENTAL meyy . Huhu ....
tapyy jgn lhaa tnjuk lemahh sgt kan kann ? :D
kitaa kene kuatt tahuu ( ! ) muahahahaha , 
macamm apakah saya ini ? Orangg yang sangadd gediksss .
huuuu ~ , cerewett tuuu lagyy lhaaa . WAJIBB ( ! ) HAHA , opps ~
ehem ehem , sudi sudi lhaa ikuti blog saya yaaa ? 
maklum orangg baruu .
ibarat baby baru lahir lhaa kata kann :D woot woot (:

so ape lagyyy , mohh lerr kiteee . (:

assalamualaikum (:

No comments:

Post a Comment