"/>hello semua , nurul syamira nama diberi , sweetsour 17 yaa (: seorangg yang sangadd gediks , HAHA :pp . cerewet tuu sudah pastyy (:

Saturday 2 July 2011

euuw , menggelikan !

anda semua nk tahu ta .. hari nie kawan saya kene taik burung . HAHA :)) selamat da abis makan time tuu . klu tgh makan . pandai pandai laa anda fikir , HEHE :DD . crite nye camnie . tadi ptg balek dari tusyen saya balek dgn kwn saya yg kembar tuu . then bapak die nk mkn pasembor at silibin tuu . so kiteowg pun mkn laa skali . ramai sgt org tadi . tade laa tmpat duduk bwh payung yg org guna utk meniaga tuu . so kiteowg duduk bawah pokok . first skali mkn cendol dulu . then mkn pasembor . da abis makan kiteowg tunggu bapak kembar nie nk menikmati asap yg kurang sihat tuu . hehe :)) dalam syok duk tunggu dgn angin yg kuat da macam duduk tepi pantai da .. tetibe saya terasa cam ade yg menitik disebelah saya . saya pun toleh laa kew kiri , apabile saya nmpak jew taik burung  tuu at tgn iza , mmg saya bangun and terus duduk jauh dari die laa , saya gelak laa sekuat kuat yg mungkin at situ . yg si iza da menjerit . yelaa geli kott kene taik burung tuu . then bapak die bukak kereta ambek tisu , selamat ade air mineral dlm kereta tuu . bole die guna utk basuh tgn tuu . HAHA :)) itu jew laa yg berlaku . hehe :))

No comments:

Post a Comment