"/>hello semua , nurul syamira nama diberi , sweetsour 17 yaa (: seorangg yang sangadd gediks , HAHA :pp . cerewet tuu sudah pastyy (:

Wednesday 6 July 2011

laugh laugh and laugh . haha :))

ary nie hidup saya penuh dgn gelak tawa . penat sungguh gelak hari nie . first at kls . sebelum nk pegy sukan tara . ida and aliya qistina gelak buadkan saya rase ta mahu berhenti gelak . mane ta nye , ade benda yg sgt kelakar at luar kls dlm longkang , apekah benda ituu ? hahaha . tape laa , bia laa ianye menjadi rahsia . bia kiteowg jew laa yg tahu . then mase nk lompat tinggi umah hijau pompuan . hahaha ! mmg laa kelakar . ade jew style style yg pelik mereka nk buad . ade sorang tuu ter over lompat smpai jatuh melebihi tilam tuu . then ade yg tudung tertanggal laa . macam macam lagii laa . hilang skit masalah dlm pale otak nie . namun disebalik kegembiraan ituu , terselit jugak kesedihan dan kekecewaan . tapi saya ta nk masalah ituu terus menggangu hidup saya . so saya bia an jew kesedihan ituu . tapi susah laa . saya harus kuat utk hadapi nie semua . i need someone yg bole bagi saya semangat . tapi saya ta jumpe lagi org yg sesuai utk bagi saya semangat . tape laa . selagi saya mmpu , saya akn hadapi nye dgn tenang :))

No comments:

Post a Comment