"/>hello semua , nurul syamira nama diberi , sweetsour 17 yaa (: seorangg yang sangadd gediks , HAHA :pp . cerewet tuu sudah pastyy (:

Friday 29 July 2011

happy day :))

semalam 29.7.2011 , merupakan hari khidmat masyarakat kelas 5 perd 1 . cadangannye nk pegy zoo . nk tolong mandi an haiwan haiwan at sane . tapi ta bole . hurmm :(( tape laa . nk buad camne . so kiteowg just cat at skola jew . so , ckgu pun bagi laa satu tong cat and cat tuu mesti habis . kiteowg pun cat laa benda benda yg bole di cat . seronok rupenya klu cat ramai ramai nie . asyik gelak jew time cat tuu . haha :)) yang paling best tuu , habis seluar , baju and kasut saya kene cat . da laa warne oren pulak tuu . da mmg comel sgt laa saya time tuu . haha :)) 
hari nie pulak , 30.7.2011 , skola buad perkhemahan perdana . tapi ta tido laa at skola . disebabkan terlalu ramai sgt ahli pbsm nie , ckgu bahagikan kumpulan and yg best tuu kumpulan saya kene buad and masak cucur manis . huhu ! kiteowg nie mane laa reti nk buad cucur nie apatah lagi nk kene masak pakai kayu api . lagii laa ta reti . so ckgu pun tolong bancuh an cucur tuu then kiteowg goreng . budakk laki sedaya upaya menghidup an api . wahh ! da macam duduk dlm hutan da rasenye . haha :)) then kiteowg pun start laa mengoreng cucur tuu . setiap kali saya mengoreng msti saya nangis sbb asap masuk mata . huhh ! pedih kott . ta mampu saya nk tahan semua tuu . tape laa . saya anggap nie sebagai pengalaman dlm hidup saya . hehe :)) tapi ape ape pun , mmg best laa tadi . :DD

No comments:

Post a Comment