"/>hello semua , nurul syamira nama diberi , sweetsour 17 yaa (: seorangg yang sangadd gediks , HAHA :pp . cerewet tuu sudah pastyy (:

Saturday 9 July 2011

si kering ^^

hye semua :)) hari nie saya nk crite pasal seorg kawan saya yang gila nie . name die iddin ikram . seorg budakk gay yang mempunyai girlfriend yg cantek ^^ . saya kenal die since tahun lepas lagii . die nie tersangat sangat laa suke menggunakan bahasa yg kasar (mencarut ) HAHA :)) . dulu saya suke gado dgn die at fb . gado at comment jew laa . bukan gado berlawan tuu . hehe :D . seronok taw gado dgn die . yelaa , die an gila , so bile gado dgn org gila mesti laa rase happy . bole hilang semua masalah yg serabut at pale otak tuu . HEHE ^^ . die nie budakk pandai . spm dpt 8A kott . terer tuu . camne saya nk kalah an die ? tape tape . saya tetap nk kalah an die jugak . insyaAllah saya bole dpt lagi bagus dr die nnty . ^^ . klu org belum kenal die , mesti org akn pkir die nie seorg yg pemalu and look skema jew . sbb first time saya nmpk die , itu laa yg saya nmpk pada diri die , tapi bile da kenal . hadoii , bole pening pale dgn perangai gila die tuu . HAHA :)) . dkt fb sembang kencang . tapi bile dpn dpn , takott ! HAHA :D . and sekarang da jarang gado dgn die . maklum laa die busy study and same laa dgn saya . kdg kdg klu tertengok balek comment dulu . rase rindu pulak nk gado dgn si kering tuu . HAHA ^^ .
hope kite dpt kawan sampai bile bile :))

4 comments:

  1. ehh, kejam ahh kau kabor aku "skema".
    watehell, btw.. dah lama nama aku IDDIN IKRAM xde dalam blog org..haha.. bagus2, teruskan usaha kau ahh..
    blog blog juga ye, spm jgn tinggal..
    kau bleh buat, 10a dlm tangan..itu pun kalau kau kurangkan online, update blog nih.melainkan kau dah genius..okee kipidup!! cayalah lahh lu brutal bro.

    ReplyDelete
  2. haha , akn ak kurangkan online selepas ciap kerja kursus ak nie . yea ! ak ingat ak nk spm ta lame agi . haha ! doakan ak bole buat spm nnty taw . kau mmg best laa si kering :))

    ReplyDelete
  3. insyaAllah,, target mana bhai lpas ni?
    pasum? boleh2.

    ReplyDelete
  4. hehe , mesti laa ak target pasum . :))kau target um jugak kew lps nie ?

    ReplyDelete