"/>hello semua , nurul syamira nama diberi , sweetsour 17 yaa (: seorangg yang sangadd gediks , HAHA :pp . cerewet tuu sudah pastyy (:

Monday 4 July 2011

perasaan saya sudaa mati (!)

setiap org ade hati dan perasaan an ? tapi saya da tade rase pape dah . perasaan saya da mati setelah ape yg sudaa berlaku . saya seolah olah hnya hidup pada jasad sahaja . berterusan bia kan hati ini terluka hnya buad saya rase nk mati jew . tade sesiapa yg bersalah dalam hal nie . mungkin da takdir yg saya harus hidup dalam kepura puraan kott. pura pura happy  . padahal , ta laa happy mane pun . memilih jalan utk menjauhkan diri dari die . mungkin ituu yg terbaek yg saya mampu buad dengan harapan saya nk hidup dlm keadaan yg ceria seperti dulu . ta nk lagii pura pura happy . saya nk betul betul happy . i give u a fake smile :))

No comments:

Post a Comment